ingat.. preview lagi molek.. kalau da ok baru save..

Sunday, July 31, 2011

wee , love you babe ;)

assalammualaikum 
jawab salam dlu yee :)

okayy first of all aku nak cite tentang kejadian semalam . 
pagi aku kne pgi tusyen kat skola selama due jam . grr , ngantok gile doe -.-

tepat je pkol 10.00 pagi , tusyen aku da tamat . 
then aku pgi sekolah menegah sebab ade hari niaga kot .
ala , lebeh kurang cam hari kantin la . 
tau tak aku jmpe sape kat hari niaga tuh .

guess , guess . 
cehh , aku jumpe membe lme aku la . 
cantek kot die nie . 
dlu die tade la tinggi mne . 
tpi semalam aku jumpe die , die lagi tinggi daripada aku doe . 
TERKEJOT I TAU . huhuhu :) 

nak tau tak nme die ape ? 
name die Katherina Roemer . 
die nie kacukan German tau . 
huhuhu , untunglah , hee :) 

die nie gile gile gak orang nye . 
nak pecah perot aku semalam lepak ngan die . 

nak tengok muke die tak ? 
tak paya la kan . 
hehehe , gurau jeh . 
nah tengok gmba die nie . 


cantekk kan ? 
satu jeh aku nak cakap . 
iloveyoufriend :) 






No comments:

Post a Comment