ingat.. preview lagi molek.. kalau da ok baru save..

Wednesday, October 24, 2012

salah faham ke ? :/

assalamualaikum readers :* 

hmmm k post nie nak cerite pasal mizie :( 
haihh kenapa dia cakap aku takut nak jumpa dia sebab takut aku dgn dia bergaduh ? :/
ya allah soot nie lain aku cerite lain kau ckp yee siap kau aku giit kau nanti -,- 
hmmm tengok dia dah fikir lain :( 

you i tak pernah takut nak jumpa you sayang :/ 
takpernah menyesal kalau jumpa you . 
kenapa lah cakap mcm tu , sedih tau tak ? 
i selalu cuba nak happy kan you tapi semua nya mcm sial ! :'( :'( :'(

i betul betul mintakmaaf dengan you sayang ! :( 
i really mean it baby :'( 


i am sorryyyyyy . mesti dia dah muak dengan perangai aku :( 
aku terime dgn redhaaa .

assalamualaikum .........

No comments:

Post a Comment