ingat.. preview lagi molek.. kalau da ok baru save..

Friday, June 15, 2012

him :')

assalammualaikum readers :) 

sekian lama aku tak update blog nie harinie baru berpeluang nak update , ehehe :P
okayy now aku nak cerite pasal dia <3 
hmmm nak tau tak ? aku rasa die lelaki paling terbaik yang aku pernah dapat .
sumpah aku cakap dia yang terbaik (Y) 
nak tahu kenapa ? dia kan selalu ambil berat pasal aku . 
memang lah semua lelaki ambil berat right pasal awek dia . 

tapi mizie punya cara lain , baik sangat . aku suka cara dia . 
ingat lagi dulu time mula mula kenal , dia poyo gilaa 3:) ahaha . 
sorry you i cakap mcm nie :P ehehe 
heee sebenarnya lately nie asyik bergaduh jee , tapi nasib baik bende boleh settle . 
tapi kan kenapa eh sayang aku dekat dia nie lain mcm ? 
tak macam aku sayang dekat ex ex aku . 
sumpah sayang gila babi siott ! :D hikhik . 

aku harap hubungan aku dengan dia kekal lama :') aminn 
'you i nak you tahu yang i sayang you sangat sangat mizie , lebih dari you sayang i' 


hope you baca this post ;) 
hmm iloveyousomuch sayang <3 
the end ....


assalammualaikum readers :

No comments:

Post a Comment