ingat.. preview lagi molek.. kalau da ok baru save..

Saturday, October 20, 2012

hello im back :')

assalamualaikum and hye to my blog :* 

jawab my salam first . hihi :p 
hmmm so tonight baru aku terasa macam nak update my blog sebab aku ada cerita sedih :'( 
hmm mcm nie cerite dia , tadi aku baru lepas otp dgn mizie .
then cakap cakap tetibe dia cerite yg ex dia im dia dekat fb :(
bila dengar dia cakap macam tu tetibe rasa sedih and mood nak otp hilang .
aku paling tak suka kalau dia cerite pasal ex dia , 
but sometimes dia cerite sebab dia nak jujur dgn aku . 
okayy then aku suruh dia cerite walaupun aku tau aku akan sedih .  

time dia cerite tu dia cakap ex dia rindu dekat dia :'( 
omaigoddd ! :( aku sedih sangat sangat sebab tu tadi time otp kite diam . 
awak sorry yee sayang ? :( im sorry buat you bosan . 
then dia cakap suara ex dia tu kalau cakap lembut gilaa .
tak mcm aku , aku cakap suka tinggikan suara and macam lelaki . 
hmm okayy but im trying to be myself sayang :( 

then aku saje tanye dia ex you tu manja ke dgn you dulu ?
then dia cakap boleh laa , boleh lah tu cam mana sayang ? :/
hmmm aku tanye mcm tu sebab ex dia cakap dia tak boleh lupakan mizie :( 
hmmm kau kenapa nisya! :( 
aku sayang sangat dekat mizie , kenapa kau mesti dtg dlm hubungan kiteorang ?
takde lelaki lain ke weyh ? hmmm .

stop contact dia please :( 
aku tak sanggup dah nak dengar cerite pasal kau :'( 
pedih weyh kau tak rasa sebab tu kau terus contact dia . 
jangan sampai aku dah menyirap :/malas nak gaduh weyh . 
please aku merayu dekat kau :'(

hmmm k lah , sampai sinie jee lah aku cerite . 
banyak dah air mata kelaur nie :( 
kbaii , ada masa aku cerite lagi . 
sorry awak kite cerite pasal bende nie , i tak tau nak luahkan dekat mana . 
sedih sangat sangat :'( 

assalamualaikum ......




No comments:

Post a Comment