ingat.. preview lagi molek.. kalau da ok baru save..

Saturday, October 20, 2012

ya allah :'(

assalamualaikum readers :) 

btw goodmoring semua . 
awal aku bangun harinie :P tu pun mizie yang kejut kan . ehehe :P
k now aku serbe salah sangat sangat dgn dia :( 
aku terlupa nak remove post pasal ex aku dgn pasal abg angkat aku yg lama :( 
semua sebab aku tak check betul betul . 
haihh aku bagi link blog aku dekat dia sebab nak bagi dia baca pasal diri aku . 
banyak aku cerite pasal aku , dia , family and kawan :( 

kan dia dah sedih sebab terbaca post tu :( 
haihh sayang i mintak maaf yee sebab buat you sedih :/ 
i sayang you sorang jee you , pasal post tu bende dah lama :( 
i admit kalau i terbaca post mcm tu pun i akan  sedih , tapi sumpah tak sengaja you :'( 
please dont cry :( takde niat nak buat you sedih . 
haihh tak tau camana aku nak tebus salah aku dekat dia nie :(

why lah bende nie semua jadi dekat aku ? 
am i takde hak nak happy dgn dia ?
selalu plan nak buat dia happy :/ 
but dlm haritu jugak lah aku menangis and buat dia sedih :( 
ohmann :( i memang awek you paling sucker ,fucker and whatever kan sayang ? 


hmm kbaii :'( 

assalamualaikum readers . 




No comments:

Post a Comment