ingat.. preview lagi molek.. kalau da ok baru save..

Saturday, October 20, 2012

assalamualaikum readers :* 

k now for this post aku nak cerita pasal aku dgn mizie :* 
first kiteorang jumpa dekat blok kawan aku :)
time aku datang rumah kawan aku , dalam rumah tu ada mizie dgn kawan dia . 
masa tengah lepak tu kan aku ada perasan yg mizie usha usha aku :D hihi 
aku nie kuat perasan sikit orang nya :p 
my face akan jadi like this ...


heee so seminggu or berapa hari lepas kiteorang kenal , 
aku mintak number fon mizie sebab aku ckp katdia nanti apa apa hal senang contact :p 
ceh acah acah jee , time aku mintak number fon dia kan aku terdengr dia cakap 'kosong' tau . 
ahaha rupanya dia nie pelat s 3:) ahaha
mula lah aku bahan dia , dekat nama dia aku tulis mizie 's' 
hewhew aku nie nakal oreng nyaa .

aku ingat time tu hari selasa malam . 
mizie text aku dia mintak couple dgn aku :D 
dalam hati aku yeay yeay ! happy gila kot :p
dia dah lah comel handsome putih and lagi satu muka dia macam chinese people maa ;)
oh maii , semua ciri ciri laki yg aku nka ada dekat dia oh . 
ehehe , then esok aku bagi jawapan dekat dia aku cakap aku terime dia jadi bf aku :') 
aku suruh kawan aku tu yg , maklumlah malu lagi time tu :p

tarikh kiteorang couple ialah 7 mac 2012 :) 
and now aku dgn mizie dah masuk 8 bulan lebih berhubungan :*
ahhh sayang gila dekat kau mizie :* 
walaupun aku dah banyak buat dia sedih dgn perangai aku , 
hmmm tapi dia still sabar dgn aku :') aku hargai pengorbanan kau sayang .


dah berapa bulan kite couple baru bulan nie dapat tangkap  gambar dgn dia :D hihi 
so time nie kau tak comel baju pun pakai mcm selekeh jee :/ 
tapi my bie comel jee semalam :) heeee 
k lah sampai sinie jee aku story story :* 

assalamualaikum readers :) 


No comments:

Post a Comment