ingat.. preview lagi molek.. kalau da ok baru save..

Friday, October 26, 2012

selamat hari raya aidil adha guys :*

assalamualaikum readerss :* 

hi hi , semalam tak sempat nak update post :( penat siot . 
sakit ass jee sebab duduk lama lama dalam kerete :p hehe
mizie pun dah selamat sampai dekat kampung dia pagi tadi ;) 
alhamdulilah ;) thank you Allah 


so now aku nak ucapkan selamat hari raya aidil adha to all muslims :* 
hihi how hari raya korban korang ? 
ada tak lembu yang kene sembelih dekat kampung korang ?
kesian lembu tu mesti ada yang lari lari kan ? :p 
pastu kene langgar dgn lembu x_x die 
kan best kalau lembu tu tak degil mcm nie ...


hihi good cows :* 
tahun nie dekat kampung aku atok aku tak sembelih lembu pun . next year maybe ;) 
tak best oh raya tahun nie :( sebab maklong aku takdoo :/
Allah sayangkan dia :') takpe yang hidup teruskan kehidupan .
semoga roh mama liza ditempatkan di tempat tempat orang yang beriman :') amin 
ahh aku rindu dia :'( uhukk k lah malas nak cerite panjang . 
takde idea sebenarnya . kboii ~~ 

assalamualaikum readers :* 

No comments:

Post a Comment