ingat.. preview lagi molek.. kalau da ok baru save..

Tuesday, October 30, 2012

happy girl :')

assalamualaikum readerss :* 

hye korang semua sorry cause dah berapa hari tak update blog :( 
mesti korang rindu nak dengar aku bercerite :p ahaha
acah acah mcm ada orang baca jee blog aku nie , lalala so whatever . 
k nak start story story noww .....

baru baru nie kan semua umat islam sambut hari raya aidil adha kan kan ?
so budak budak sekolah mesti cuti right ? sama lah aku dgn mizie :p 
heee maklumlah kami belum habis sekolah 
aku balik kampung aku and dia balik kampung dia . 
so kiteorang terpisah sekejap :( 
rindu sangat sangat dekat dia oh :'( 
rindu nak bergurau and nak manja manja dengan diaaa :(  


tapi tu semua sekejap jee ;) 
 tadi kiteorang baru lepas jumpa balik :') 
awww time mula mula jumpa dia aku 'hi' dekat dia tapi dia buat tak tau jee :( 
so sad :/ hmmm sombong ah kau cina bukit -,- penumbuk tau lah 
geram jee time tu nak jee cubit pipi dia . 
hee tapi takpe dah dapat tengok muka dia pun okayy lah tu happy gila babun dah :D 



aku ajak teman dia makan tadi . time makan kan aku usha muka dia :p 
so comel maa lu nie sayang ahh geram aku rasa nak gigit gigit jee ^_^
hikhik nasib baik dia nak temankan aku makan kalau tak ....
merajuk 50 tahun , pujuk lah kau sampai aku okayy balik :p hehe



so now aku happy gila babun jumpa dia . 
happy girlll :D :D :D 
tapi esok tak sure lah boleh ke dok :( 
aku kene duduk rumah maybe , haihhh .
susah hidup begini . k lah sampai sinie jee story story kboii ~~



assalamualaikum readers :* 

No comments:

Post a Comment