ingat.. preview lagi molek.. kalau da ok baru save..

Wednesday, February 13, 2013

....

hi assalamualaikum readers :* 

lama aku tak update blog nie :') 
im sorry blog sayang :( mesti rindu kan nak dengar kite bercerite ?
hmmm hidup aku sekarang selalu sedih :'(
tak tau lah nak buat camana dah .

setiap kali lepas solat aku selalu berdoa agar dapat memperoleh kebahagiaan hidup yg sempurna di dunia ini :'(
hmmm aku tau setiap kejadian pasti ada hikmah nya :( 
hm tapi sampai bila aku nak bersedih macam nie ? :( 
aku nak happy dgn orang orang yang aku sayang :( 
family, boyfriend and kawan kawan :') 

ya allah berilah ku kebahagiaan ya allah :'( 
aku tak kuat untuk menghadpi dugaanmu ini ya allah :/
kenapa mesti aku yang kau duga :( 
astaghfirullahalzim :'(

hmmm im sorry :( 
siapa yang baca post aku nie jgn lah kata bukan bukan eh ?
aku just nak luahkan perasaan aku jee :( 
apa yang aku rasa selama  nie :'( 
hmmm harap semua faham :') 

berilahku kebahagiaan ya allah :') 
amin ya rabbalamin :')

assalamualaikum semuaa :') 



No comments:

Post a Comment